Logowanie

  • Wiemy. Nie skubiemy.

    4 Września 2013

    Akcja wizerunkowa Okręgowej Rady Adwokackiej w Katowicach trwa. Ostatnio pisałam o plakacie z latarnią morską "W morzu spraw wskazujemy drogę. Nie ulegamy wpływom.", który był w moim odczuciu zbyt metaforyczny i nie ocieplał wizerunku adwokatury. W najnowszej odsłonie ORA w Katowicach (...)

  • Radca prawny równy adwokatowi?

    2 Września 2013

    W piątek Sejm zadecydował o poszerzeniu uprawnień radców prawnych o możliwość bycia obrońcą w sprawach karnych i karnoskarbowych. Tym samym jesteśmy o krok bliżej od zakończenia sztucznego i niespotykanego w innych krajach europejskich podziału na dwa zawody prawnicze. Czy ukróci (...)

  • Patriarcha, podróżnik czy wojownik- archetypy marek

    26 Sierpnia 2013

    W ciągu jednego dnia wchodzimy w wiele ról- ojca, pana mecenasa czy też dobrego kumpla. W każdej z tych ról możemy określić swoją osobowość na różne sposoby, w zależności od celu do którego dążymy czy komfortu jakiego pragniemy. Nie ma w tym żadnej sprzeczności, (...)

  • Akcja wizerunkowa adwokatury

    19 Sierpnia 2013

    Jak donosi Adwokatura.pl, w czwartek (15 sierpnia) izba adwokacka w Katowicach rozpoczęła akcję wizerunkową. Materiały promujące z hasłem "W morzu spraw wskazujemy drogę. Nie ulegamy wpływom." pojawiły się na billboardach, na ekranach LED pod Spodkiem oraz w lokalnym radiu.   "Akcja (...)

  • Głębiny i depresje rynku usług prawniczych - film

    7 Sierpnia 2013

    Maciej Bobrowicz, Prezes Krajowej Rady Radców Prawnych, przedstawia bardzo nowoczesne myślenie na temat rozwoju usług prawniczych. Śmiało wypowiada się na temat prawa językiem biznesu oraz korzysta z nowych technologii do promocji własnego wizerunku. O jego blogu z pewnością będę jeszcze (...)

  • Trendy w specjalizacjach prawniczych- raport

    5 Sierpnia 2013

    Jednym ze sposobów na wyróżnienie się na rynku usług prawnych jest specjalizowanie się w konkretnych dziedzinach prawa lub przynajmniej mówienie o tym. Nasza pamięć bardzo szybko wymazuje informacje ogólnikowe. Jeśli przedstawiamy się komuś jako prawnik to stajemy (...)

  • Narodziny marketingu prawniczego

    31 Lipca 2013

    Zawód prawnika przestał być ciepłą, pewną posadką, która rekompensuje trudne studia. Zdanie egzaminu zawodowego nie gwarantuje znalezienia pracy, a długi staż w zawodzie już nie zawsze wiąże się z atrakcyjnymi zarobkami. Po raz pierwszy w historii prawnicy muszą tak samo poważnie (...)

  • Zakaz reklamy prawników- od notariusza do studenta

    31 Lipca 2013

    "Wielokrotnie wyróżniany za osiągniecia naukowe i zawodowe mecenas X, jest jednym z najpopularniejszych specjalistów w Polsce." W świecie reklamy to wyjątkowo kulturalne sformułowana oferta reklamowa. W praktyce prawniczej jest to zdanie zakazane i nieetyczne... co do zasady. Restrykcje (...)

< >
Avatar

Agnieszka Stach

specjalista ds marketingu e-prawnik.pl

Kraków

O blogu

Jako lider na polskim rynku usług prawnych oraz najstarszy internetowy portal prawniczy, e-prawnik.pl postanowił podzielić się swoją wiedzą na temat marketingu prawniczego. Radzimy jak korzystać z nowych technologii, jak pisać bloga czy w jaki sposób kreować swój wizerunek, aby trafić w potrzeby klientów kancelarii prawnych.

Blog kierowany jest do prawników otwartych na nowe trendy, którzy chcą w sposób świadomy budować strategię marketingową swojej firmy.

O marketingu prawniczym pisze Agnieszka Stach, autorka takich blogów prawnych jak prawowalgorytmach.pl i prawatworcow.pl

Prawniku, pokaż się w sieci i zobacz naszą ofertę!

Najnowsze wpisy


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.