Logowanie

Legal Market Day

2 Kwietnia 2014

W polskim marketingu prawniczym nareszcie zaczyna się dziać. Już za niespełna miesiąc, 25 kwietnia, odbędzie się w Warszawie Legal Market Day - konferencja w pełni poświęcona tematyce marketingu prawnego. Do tej pory, pomimo dużego zainteresowania marketingiem przez radców prawnych i adwokatów, nie było cyklicznej konferencji dedykowanej wyłącznie tej dziedzinie.

O czym będzie mowa? Program spotkania podzielony jest na dwa równoległe bloki wykładów i, co mnie bardzo cieszy, jest stosunkowo szeroki. Przewiduje omówienie narzędzi stricte prawniczych, ale również przedstawienie mechanizmu networkingu, zarządzania sobą w czasie czy negocjacji. Ja będę miała przyjemność opowiedzieć o budowaniu marki osobistej prawnika, posługując się archetypami. 

Cena za sześć prelekcji i trzy sesje networkingowe jest moim zdaniem nadzywczaj niska - 99 zł lub 149 zł netto. Trudno mi sobie wyobrazić niższy próg ceny inwestycji we własny marketing.

  • Podziel się:
Avatar

Agnieszka Stach

specjalista ds marketingu e-prawnik.pl

Kraków

O blogu

Jako lider na polskim rynku usług prawnych oraz najstarszy internetowy portal prawniczy, e-prawnik.pl postanowił podzielić się swoją wiedzą na temat marketingu prawniczego. Radzimy jak korzystać z nowych technologii, jak pisać bloga czy w jaki sposób kreować swój wizerunek, aby trafić w potrzeby klientów kancelarii prawnych.

Blog kierowany jest do prawników otwartych na nowe trendy, którzy chcą w sposób świadomy budować strategię marketingową swojej firmy.

O marketingu prawniczym pisze Agnieszka Stach, autorka takich blogów prawnych jak prawowalgorytmach.pl i prawatworcow.pl

Prawniku, pokaż się w sieci i zobacz naszą ofertę!

Najnowsze wpisy


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.